هروز زیباترین روز زندگیست. وقتی خودت باشی. خاطری که گذشت...
ما را در سایت خاطری که گذشت دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 128 تاريخ: يکشنبه 2 آذر 1399 ساعت: 3:21
دریافتی های ما از جهان هستی فقط به ما بستگی داره.
تا جایی که یادم میاد هدیه هایی رو دریافت کردم که با ایمان خواستم.
ایمان ما زندگی مارو تشکیل میده.
هر چه که دارم و ندارم رو بهش ایمان داشتم و دارم.
خاطری که گذشت...ما را در سایت خاطری که گذشت دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 87 تاريخ: يکشنبه 2 آذر 1399 ساعت: 3:21